Skip to content
Darkultura
Magazine exploring the depths of dark independent culture: music, art, cinema, fashion
Kontakt
Szukaj:
Menu
MUZYKA
Gallactic Sound Oddysey – Bad Sector launches at WIF [REPORT]
TR/ST – Performance Tour, 15.10.2024, Festsaal Kreuzberg, Berlin [RELACJA]
Kollapse – AR (Kollapse/Fysisk Format 2024) [RECENZJA]
XIII. STOLETI – Noc vlků, 2024, Warner Music [RECENZJA]
Teatr grozy i niesamowitości The Vision Bleak [RELACJA]
Kresa chropawa melancholii: Linea Aspera w Warszawie [RELACJA]
Neofolk – nowe pokolenie
„Mond” – dziedzictwo G. Rodenbacha w muzyce Soror Dolorosa [RECENZJA]
Insect Ark „Raw Blood Singing” (Debemur Morti Prod.) [RECENZJA]
Akustyczny blitzkrieg – Lydia Lunch & Marc Hurtado w Łodzi [RELACJA]
Stridulum: „Paradigm” [RECENZJA]
Szkarłatne serce legionisty – Dernière Volonté na NCN Festival [RELACJA]
„Warsaw After Midnight” – warszawski Batcave [RECENZJA]
Pod urokiem skandynawskich wiedźm – Eivør i Sylvaine [RELACJA]
Shida Shahabi – „Sylph (Original Score)” [RECENZJA]
Chris Corner w Poznaniu [RELACJA]
Whispering Sons w Klubie pod Minogą [RELACJA]
SZTUKA
Lee Miller – historia artystki pozującej w wannie Hitlera
Surrealistyczny świat Barbi Bellamy
Pilar Garcia: uchwycić ulotną chwilę
KINO
Dario Argento – dwie twarze [RECENZJA]
Retrogroza: Halloween Midnight Club vol. 1
Retrogroza: „Karnawał dusz” (1962) [RECENZJA]
Retrogroza: Teksańska masakra piłą mechaniczną (1974) [RECENZJA]
LITERATURA
KULTURA
Szepty zapomnianych: wiedeński cmentarz Bezimiennych
Czytała francuską prasę, chciała znaleźć skarb i usłyszeć śpiew słowika. Co wiemy o Zofii Beksińskiej?
REDAKCJA
Home
SZTUKA
SZTUKA
Back To Top